miercuri, 23 noiembrie 2011

STEP BY STEP


Pentru acest design am folosit urmatoarele produse:

Primul pas este pregatirea unghiei: matuim suprafata unghiei naturale cu o pila de maxim 180 grit duritate. NU pilim unghia! Folosim sablon (1) si perfect c curve (1) pentru a crea curba perfecta a unghiei.
Aplicam Prep freshner (2) pe unghia naturala, lasam sa se usuce, apoi aplicam ultrabond primer (3). Acesta va ramane lipicios pe unghie. Folosind Perfect monomer si opaque cover pink (5) prelungim patul unghial. In zona cuticulei (pentru fetele care m--au intrebat de acest aspect) aplicam prin presare produsul (cover pink), avand grija sa nu atingem cuticula. Conturam bine linia zambetului cu ajutorul pensulei.
La crearea french-ului color am folosit nuante din colectia Rainbow Jelly (6) care au un efect de curcubeu ( la unghiile Rainbow postate in data de 11 noiembrie am folosit acelasi set), mixandu-le pe sablon. 

Dupa ce am aplicat french-ul color, folosim perfect monomer si perfect clear (4) pentru a acoperi french-ul si a finisa constructia unghiei. Dupa ce s-a intarit produsul, pilim unghia dandu-i forma si lustruim cu ajutorul buffer-ului.
 Pentru a crea trandafirii 3D, am folosit pudre din colectia Best color choice (Nfu Oh).
Si cream flori.....

Si cream........:-)
Aplicam Top gel pentru sigilare si luciu (7) evitand florile 
si VOILA :-)
Daca aveti intrebari, postati-le la comentarii.

21 de comentarii:

  1. superbe....dar am totusi o intrebare...florile 3d le faci direct pe unghie sau prima data le dai forma pe sablon?

    RăspundețiȘtergere
  2. florile sunt construite manual pe unghie

    RăspundețiȘtergere
  3. ms...eu am invatat si sa modelez fiecare petala pe hartie dupa care o pun e unghie inainte sa se intareasca si ii dau o forma finala, de aceea intrebam:)...si inca ceva...de unde iti iei produsele Nfu-oh?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai zi asa :-), si eu folosesc metoda asta pt unele flori ca trandafirul de pe unghia albastra unde petalele trebuie sa fie f subtiri,iar produsele Nfu Oh le iau de pe www.nfuoh.ro (sunt cateva linkuri discrete si pe blog)

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe..doamne extraordinar..mii de felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. sa postezi si un step by step cu gel :)

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, sunt superbe! ♥♥♥
    mi se par imposibil de facut florile alea ♥ tare as vrea sa vad un filmulet cu modelarea lor...

    RăspundețiȘtergere
  8. O daaa Camy o sa-i chem pe cei de la universal studio sa faca filmulete :-)))

    RăspundețiȘtergere
  9. eram curioasa...daca tu construiesti direct cu culoare unghia din acryl la intretinere cum procedezi?dai unghiile jos si le faci iar nu?nu e pierdere de timp asa?ma gandesc ca deja nu se mai poate numi intretinere ci constructie de fiecare data...si din cate stiu costa si mai mult!superb tot ce faci!felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. tot ce ai aratat pina acum ,arata ca esti o artista bravo !!!! continua tot asa inca o data felicitari!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. hello. am si eu o mare rugaminte . de cateva luni ma chinui sa aflu ce sunt chestiutzele acele micutze albe ca niste perlute, sclipici care nu sclipeste si de unde le pot achizitiona . multumesc din suflet pt ca stiu ca ma vei ajuta

    RăspundețiȘtergere
  12. buna! andreea ma numesc si as vrea sa te intreb daca imi poti explica cum faci reumplerea la acryl , multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Andreea.Lucrand cu acryl, unghiile sunt mai rezistente si clientele mele revin la 4-6 saptamani. Asadar nu mai fac reumplere ci schimbare de design. Scurtez unghia la lungimea dorita de clienta, pilesc marea parte din material, pregatesc unghia naturala, formez linia zambetului cu opaque cover pink (Nfu Oh), formez french-ul alb sau colorat Nfu Oh, modelez arhitectura unghiei cu perfect clear Nfu Oh, pilesc dand forma unghiei si cu freza pilesc dedesubt vechea culoare daca e nevoie si Top gel la final :-)
    Rugamintea mea este ca sa va inscrieti ca membri pe blog ca sa va pot raspunde la intrebari. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Angie! tot andreea sunt , deci dupa ce scurtam unghia se subtiaza destul de mult si se reconstruieste peste ea alta unghie cu alt model? dar nu devin mai groase?Multumesc pt ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  15. Andreea, nu ies mai groase. Pilitul culorii vechi dedesubt subtiaza unghia. Majoritatea ultimelor poze postate sunt schimbare de design si sunt subtiri :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Angie vreau sa te intreb daca ti cursuri de modelare in acryl (cum sunt trandafirii din poza principala) si m-ar interesa durata si pretul, multumesc! Andreea

    RăspundețiȘtergere
  17. ANDREEA,trebuie sa lucrezi mult in acryl sa reusesti genul asta de flori,sunt 3 etape de curs ca sa ajungi la nivelul asta.Da fac si cursuri, trimite-mi un email si iti voi da mai multe detalii :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt convinsa ca imi trebuie multa munca si experienta dar poate cu ajutorul tau o sa reusesc . E-mailul meu este: oanamarian78@gmail.com.Multumesc!Andreea

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Angi.
    Revin cu vechea mea problema.Nu inteleg cum folosesti tu stick-ul perfect c curve .Inainte de a pune sablonul pe unghie ii dai forma cu stickul si apoi il scoti de sub sablon?
    Eu la curs nu am folosit absolut deloc stickul.Doar sablonul si strangeam constructia-extensia cu mana atat cat consideram.Insa as dori sa iasa perfecta curba C.
    Te rog mai spune odata exact cand si cum folosesti stick-ul.

    RăspundețiȘtergere

Sugestii si Commentarii