joi, 1 decembrie 2011

Produsele mele de creatie

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase modele faci, esti foarte talentata si la pictura. Bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as dorii sa am si eu produsele tale.Ce ma necajeste este ca nu am gasit pana acum culori acrilice (cu care sa fac pictura) bune, numai idiotenii.Florile din acryl pe care le faci tu sunt senzationale, le construiesti direct pe unghie sau le faci pe folie de aluminiu si apoi le aplici?As vrea sa pot face si eu modele ca ale tale dar nu am curaj sa incerc constructia din acryl deocamdata folosesc gelul iar acrylul doar pentru modelele 3d.Esti o" Michelangello" in nail art, sunt fana ta nr. 1.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioana, eu folosesc vopsea acrylica de la polycolor momentan,care o gasesti in orice magazin, cat despre flori in acryl le construiesc pe unghie ,petala cu petala (pe folie),iar despre constructii in acryl ai nevoie de curaj? de cat curaj ai avut nevoie sa incepi in gel? eu gelul il consider depasit,prefer acrylul , mult mai usor de construit (daca ii prinzi secretul)si mult mai rapid si cu o diversitate imensa de culori si nuante care in gel nu prea exista.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc mult pentru cuvintele tale . Sper ca intr-o zi sa pot face macar un sfert din ce faci tu. Esti extraordinara.

    RăspundețiȘtergere

Sugestii si Commentarii