luni, 1 august 2011

Unghii false ( gel ) pictura manuala 2011

6 comentarii:

  1. Abia ce am descoperit blogul tau si am ramas uimita ce modele superbe ai! Cred ca le-am salvat aproape pe toate in calculator. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca ai atat de putini followers avand in vedere ca modelele tale sunt SUPERBE! Imi place foarte mult ceea ce faci. Abia astept modelele viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Lady *Fluturici* :-) multumesc mult de aprecieri si sunt bucuroasa ca iti plac modelele mele iar despre followers nu stiu ce sa zic poate nu indraznesc sa scrie eu chiar ii incurajez si cu acest mesaj sa lase mesaje si pe viitor promit ca o sa deschid si o rubrica in care o sa incerc sa le explic celor care vor sa invete Nail art.

    RăspundețiȘtergere
  3. ne-ai ajuta foarte mult daca ne-ai si explica,felicitari pt munca pe care o faci :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Anetta multumesc de aprecieri si da o sa deschid o rubrica in curind (tot pe blog) in care voi incerca sa explic cum realizez modelele.

    RăspundețiȘtergere
  5. ar fii interesant..multumim

    RăspundețiȘtergere

Sugestii si Commentarii